درباره مَ‌کارت

درباره ما
درباره ما
از کجا شروع کردیم؟ شرکت «مهان اندیشان آکام» در سال ۱۳۹۸ با نام «هنر کارت بنیان ایرانیان» فعالیت خود را آغاز کرد و در سال ۱۴۰۲، به دلیل توسعه فعالیت‌های شرکت به «مهان اندیشان آکام» با نام تجاری «مَ‌­‌کارت» تغییر نام داد. فعالیت اولیه و اصلی مَ‌کارت، طراحی، چاپ و توزیع «هنرکارت» برای بیش از ۱۰۰ هزار هنرمند سراسر کشور بوده است. اما این شرکت از اوایل سال ۱۴۰۲ و با اضافه شدن محصولاتی مانند «فرهنگ‌کارت»، «شبستان‌کارت»، «نصرکارت» و … فعالیت خود را با عنوان شرکت «مهان اندیشان آکام» (مَ‌­‌کارت) گسترش داد. این شرکت همچنین از اسفندماه ۱۴۰۲، یک فروشگاه آنلاین برای ارائه کالاها و خدمات مورد نیاز دارندگان کارت‌های «مَ‌کارت» به‌ویژه هنرکارت نیز راه‌اندازی کرده تا به این ترتیب بتواند با عرضه محصولات دارای تخفیفات ویژه، مزایای کارت‌ها را افزایش دهد. «مَ‌کارت» هم‌اکنون به عنوان شرکتی پیشرو در زمینه طراحی و توزیع کارت‌های اعتباری-هویتی برای اقشار مختلف جامعه از جمله هنرمندان، کارکنان نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و… در راستای ارائه خدمات گوناگون بر بستر این کارت‌ها قدم برمی‌دارد. ما در «مَ‌کارت»، دارندگان کارت‌های زیرمجموعه را به عنوان عضوی از خانواده خود می‌دانیم و به عنوان تیمی پویا و متعهد، ایجاد تجربه‌ای متمایز و رضایت‌بخش برای همه اعضای کارت‌های شرکت را اولویت خود می‌دانیم.

ماموریت مَ‌کارت

کارت‌های «مَ‌­‌کارت» در حال حاضر عبارتند از:

  • هنرکارت
  • فرهنگ‌کارت
  • شبستان‌کارت
  • نصرکارت

این کارت‌ها هم جنبه هویتی-شناسایی دارند و هم به‌عنوان کارت بانکی (برای انجام تمام تراکنش‌ها) قابل استفاده هستند. مهم‌تر از همه اینکه با همکاری بانک‌های سرآمد کشور صادر می‌شوند.

این خدمات، در راستای ایجاد تمایز برای دارندگان کارت‌های «مَ‌­‌کارت» صورت می‌گیرد.

دارندگان کارت‌های «مَ‌­‌کارت» می‌توانند از ارزش افزوده ارائه‌شده بهره ببرند و همین امر در بلندمدت، به وفاداری آن‌ها به محصول و برند منجر خواهد شد.

ما در بستری قابل اعتماد همچون فروشگاه آنلاین «مَ‌­‌کارت»، بهترین کالا و خدمات را با ارزنده‌ترین قیمت‌ها ارائه می‌کنیم و طبق نیازسنجی دارندگان کارت، به صورت متداوم محصولات متنوع‌تری را عرضه خواهیم کرد.

ما در حال توسعه فروشگاه آنلاین «مَ‌کارت» هستیم که فروشندگان در حوزه‌های کسب‌وکاری مختلف، قادر خواهند بود از طریق آن محصولات خود را عرضه کنند.

ارزش‌های مَ‌کارت

کیفیت ما متعهد به ارائه خدمات با کیفیت هستیم و در این راستا، از ایده‌های نوین و فناوری‌های پیشرفته برای بهبود مستمر خدمات خود استفاده می‌کنیم.
رضایت مشتری اولویت اصلی ما، اعضا هستند و تمام تلاش ما، جلب رضایت و خشنودی همه اعضای دارنده کارت‌های «مَ‌کارت» است.
اشتیاق ما به کاری که می‌کنیم علاقه‌مندیم و همین عشق و علاقه، به ما کمک می‌کند تا گام‌های محکم‌تری در مسیر توسعه فعالیت‌ها و جلب رضایت مشتری برداریم.
احترام احترام، صداقت و رفتار اخلاقی حرف اول را در تعامل ما با مشتریان، همکاران و جامعه‌ای که در آن فعالیت می‌کنیم، می‌زند.
شفافیت اطلاع‌رسانی صادقانه و شفاف در مورد خدمات، مزایا و قوانین «مَ‌کارت» از اصول اساسی ماست.
ارتباط قوی ما از ارتباط نزدیک و دوسویه با مشتریان استقبال می‌کنیم و تیم ما، همیشه آماده شنیدن نظرات، پیشنهادات و انتقادات سازنده مشتریان عزیز است.

چرا مَ‌کارت

1
در اختیار داشتن یک کارت بانکی-هویتی منحصر به‌فرد
2
امکان مدیریت واریزی‌های سازمانی
3
دسترسی به پنل کاربری و بررسی امکانات کارت‌ها
4
تنوع خدمات از تخفیفات ویژه تا خدمات بازگشت نقدی
5
عضویت در باشگاه مشتریان
6
امکان گرامی‌داشت رویدادهای مناسبتی
7
تنوع محصولات ارائه‌شده با تخفیف

اعضای تیم مَ‌کارت

سید مجید پوراحمدی
سید مجید پوراحمدی
رئیس هیات مدیره
حیدر  مرادی
حیدر مرادی
عضو هیئت مدیره و مدیر عامل
یعقوب ناصح
عضو هیئت مدیره
یلدا شهابی
معاون مدیرعامل و مدیر اجرایی
پرستو فخاریان
مسئول دیجیتال مارکتینگ و روابط عمومی
مهدیه سرای سرور
کارشناس صدور کارت
آنیتا خاکپور
کارشناس پشتیبانی و CRM
محمدحسین تقی‌زاده
کارشناس IT
لیلا پورطاهری
مسئول امور مالی
زیبا امینی
کارشناس پشتیابی فروش
آیگین امیدی
مسئول فروش و بازاریابی
پریسا بایرامی
رئیس دفتر مدیرعامل