اطلاعیه شرکت هنرکارت درباره واریز پیش پرداخت جک J4

اطلاعیه شرکت هنرکارت درباره واریز پیش پرداخت جک J4

با توجه به اینکه بسیاری از متقاضیان خرید خودرو در طرح «فروش اقساطی جک J4 (ویژه دارندگان هنرکارت)» در مرحله ثبت نام نهایی خود قرار دارند، از متقاضیان درخواست داریم به موارد زیر توجه کنند:

  • هنرمندان عزیزی که نام آن‌ها در ۴ فهرست اعلام‌شده از سوی «هنرکارت» (منتشر شده در کانال رسمی تلگرام) قرار گرفته، پیامکی از طرف هنرکارت یا نمایندگی کرمان موتور دریافت کرده‌اند. سر شماره پیامکی شرکت هنرکارت ۹۰۰۰۴۷۸۱ و سر شماره پیامکی نمایندگی کرمان موتور ۵۰۰۰۴۳۴۴۰۰۰۱۸۷ است. لطفا قبل از هرگونه اقدامی، به این سرشماره‌ها دقت کنید.
  • کسانی که پیامک دریافت کرده‌اند یا نام‌شان در لیست‌های اعلام‌شده قرار گرفته و در عین حال، تمایل به خرید خودروی جک J4 دارند، اگر هنوز برای ثبت نام نهایی از طریق نمایندگی کرمان موتور اقدام نکرده‌اند، می‌توانند با شماره‌های زیر تماس بگیرند:
    ۰۹۹۰۰۴۰۲۰۱۲
    ۰۹۳۰۳۸۰۰۸۸۳
    ۰۲۱۲۲۱۴۰۴۳۹
  • پس از انعقاد قرارداد و در مرحله واریز پیش پرداخت، نمایندگی کرمان موتور از شما می‌خواهد که وضعیت خودرو را در وب‌سایت شرکت کرمان موتور به نشانی https://payment.kermanmotor.ir بررسی کنید و پس از طی مراحل در این وب‌سایت، پرداخت خود را انجام دهید. بنابراین، پرداخت از طریق وب‌سایت https://payment.kermanmotor.ir امن است و جای نگرانی وجود ندارد.
  • برای حصول اطمینان، در زمان پرداخت نیز به درگاه پرداخت و عنوان حساب دریافت کننده وجه با نام 《شرکت کرمان موتور》 و همچنین نام کرمان موتور به عنوان صاحب حساب در پیامک رمز پویای خود توجه فرمایید.
  • درنظر داشته باشید، تا اطلاع ثانوی چنانچه از شما خواسته شد که از طریقی به جز لینک بالا، پرداخت خود را انجام دهید، پیش از هرگونه پرداخت با «هنرکارت» در تماس باشید.
  • روند نهایی شدن ثبت‌نام‌ها، توسط نمایندگی کرمان موتور دنبال خواهد شد و هنرکارت، نقشی در ثبت‌نام نهایی ندارد.

ما در تلاش هستیم تا با هماهنگی نمایندگی کرمان موتور، ظرفیت را افزایش دهیم. آخرین اخبار در این زمینه را می‌توانید از کانال رسمی تلگرام شرکت مَ‌کارت (هنرکارت) دنبال کنید.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *