طرح فروش اقساطی دوچرخه‌های جاینت و انرژی

طرح فروش اقساطی دوچرخه‌های جاینت و انرژی
29 خرداد 1403

در آستانه آغاز تابستان، مجموعه «مَ‌کارت» (هنرکارت) با همکاری شرکت انرژی موتور، طرح فروش اقساطی دوچرخه‌های جایِنت (Giant) و انرژی (Energi) را بدون سود و از طریق فروشگاه آنلاین مَ‌کارت اجرا می‌کند.

 ورود به صفحه فروش اقساطی دوچرخه ویژه هنرمندان

ویژگی‌های طرح فروش اقساطی دوچرخه‌های انرژی موتور

ویژگی‌های طرح فروش اقساطی دوچرخه ویژه هنرمندان

مدل‌های عرضه‌شده

نکات مهم فروش دوچرخه‌های انرژی و جاینت

خواهشمند است متقاضیان گرامی، قبل از ثبت درخواست خرید این دوچرخه‌ها نکات زیر را با دقت مطالعه کنند:

  • قیمت این دوچرخه‌ها، از ۲۰ میلیون تا ۲۷ میلیون تومان است و هر کدام در سه سایز و چند رنگ عرضه می‌شوند. 
  • ارسال دوچرخه به کل کشور رایگان است.
  • تمامی دوچرخه‌های شرکت انرژی موتور (شامل جاینت و انرژی) دارای گارانتی معتبر لوازم و بدنه هستند که جزئیات آن از طریق مراجعه به نمایندگی‌ها یا تماس با شماره تلفن‌های 02155424112 تا 02155424115 قابل استعلام است.
  • متقاضیان خرید اقساطی این دوچرخه‌ها، باید ۲۵٪ از مبلغ کل کالا را به صورت نقدی و از طریق درگاه فروشگاه آنلاین «مَ‌کارت» پرداخت کنند. بقیه مبلغ کالا نیز باید طی ۳ فقره چک صیادی بنفش به تاریخ‌های ۱۰ مرداد، ۱۰ مهر و ۱۰ آذر 1403 در وجه آقای رضا پازوکی به شماره ملی 0421519223 در سامانه صیادی ثبت و به شرکت امید پارسیان کیش از طریق پست پیشتاز یا به صورت حضوری ارائه شود.
  • همان‌طور که اشاره شد، مدارک گفته‌شده باید به شرکت  امید پارسیان کیش به آدرس  تهران، خیابان شریعتی، روبروی مترو بهار شیراز، پلاک 453، واحد 4، شرکت امید پارسیان کیش به کد پستی 1613813417 با شماره تماس 09203616060 از طریق پست پیشتاز ارسال گردد.
  • پس از دریافت چک‌ها و مدارک فوق، به شرط ثبت چک‌ها در سامانه صیادی و وضعیت سفید چک و تایید رتبه اعتباری متقاضی توسط تامین‌کننده، دوچرخه مورد درخواست طی یک هفته برای متقاضی ارسال خواهد شد.
  • ارسال دوچرخه‌ها در تهران و کرج به آدرس ثبت‌شده خواهد بود. همچنین در دیگر شهرها، از طریق باربری بین شهری صورت می‌گیرد و متقاضی باید دوچرخه را از باربری شهرستان محل سکونت خود تحویل گیرد. توضیحات مربوط به باربری، توسط پشتیبانی شرکت انرژی موتور به خریداران اعلام می‌شود.
  • در راستای محافظت از کالا طی فرآیند حمل و نقل، دوچرخه‌ها به صورت نیمه‌آماده داخل کارتن استاندارد قرار داده شده و لازم است متقاضی پس از دریافت دوچرخه، با هماهنگی شرکت انرژی موتور از طریق شماره‌های 02155424112 تا 02155424115 به نمایندگی‌های این شرکت مراجعه کند و با پرداخت هزینه مصوب اتحادیه شهرستان جهت مونتاژ (حدود 200 هزار تومان)، دوچرخه را مونتاژ و گارانتی آن را فعال کنند.
  • تعداد دوچرخه‌های عرضه‌شده در این طرح، محدود و اولویت با عزیزانی است که مبلغ پیش پرداخت را زودتر در فروشگاه آنلاین مَ‌کارت پرداخت کرده باشند.
اطلاعات بیشتر درباره فروش اقساطی دوچرخه

چطور در طرح فروش اقساطی دوچرخه ثبت نام و خرید کنم؟

۱.  ابتدا با کلیک روی این لینک https://makart.ir/shop ، وارد فروشگاه آنلاین مَ‌کارت شوید و با انتخاب گزینه «ورود به حساب کاربری» و سپس، وارد کردن کد ملی خود، وارد حساب کاربری خود شوید. در وب‌سایت «مَ‌کارت» (هنرکارت) شوید. دقت کنید چنانچه یکی از کارت‌های مَ‌کارت (از جمله هنرکارت) را نداشته باشید، نمی‌توانید وارد حساب کاربری شوید و از تخفیف و شرایط ویژه خرید برخوردار شوید. در عین حال، اگر کارت شما در مرحله صدور مجدد است، مشکلی برای ورود به پنل کاربری خود نخواهید داشت.

۲. در صفحه اول فروشگاه، با انتخاب دسته‌بندی دوچرخه اقساطی، می‌توانید فهرست دوچرخه‌های موجود را مشاهده و از میان آن‌ها، گزینه مورد نظر خود را انتخاب کنید.

۳. با انتخاب هر یک از دوچرخه‌ها ، می‌توانید شرایط هر کدام را بررسی و انتخاب خود را نهایی کنید. پس از آن، با توجه به رنگ مورد نظر خود، روی گزینه «افزودن به سبد خرید» کلیک و سپس، از قسمت پایین سمت چپ صفحه، گزینه تسویه حساب را انتخاب کنید.

۴. در این مرحله، می‌توانید با پرداخت پیش‌پرداخت، خرید خود را روی فروشگاه آنلاین مَ‌کارت نهایی کنید. توجه داشته باشید که هنگام پرداخت آنلاین، VPN را خاموش کنید.

۵. پس از آن باید مدارک اعلام‌شده را به آدرس  تهران، خیابان شریعتی، روبروی مترو بهار شیراز، پلاک 453، واحد 4، شرکت امید پارسیان کیش به کد پستی 1613813417 با شماره تماس 09203616060 از طریق پست پیشتاز ارسال گردد.

۶. پس از دریافت مدارک از سوی شرکت مَ‌کارت، دوچرخه مورد درخواست طی یک هفته ارسال خواهد شد.

۷. پس از دریافت دوچرخه، می‌توانید ضمن شماره‌های 02155424112 تا 02155424115 برای مونتاژ دوچرخه خود از طریق نمایندگی‌های انرژی موتور در سراسر کشور اقدام کنید.

خرید اقساطی دوچرخه‌های جاینت و انرژی ویژه هنرمندان

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *